ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
Parafia Rzymskokatolicka p.w. Sw. Marii Magdaleny,
ul. Mickiewicza 93, 39-400 Tarnobrzeg
tel. 605 333 314
e-mail: parafia.miechocin@gmail.com
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Wykonanie „prac remontowo – konserwatorskich ogrodzenia z bramami wokół kościoła p.w. Św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu – Miechocinie”
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
(usługa/dostawa/robota budowlana)
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wykonanie „prac remontowo – konserwatorskich ogrodzenia z bramami wokół kościoła pw. Św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu – Miechocinie” określonych w projekcie budowlanym i przedmiarze robót, w zakresie:
– renowacji ogrodzenia przy kościele p.w. Św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu – etap I :
a) roboty rozbiórkowe
b) wykonanie ogrodzenia fundament
c) wykonanie ogrodzenia część nadziemna
Ponadto Wykonawca, zobowiązany jest do:
- wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania niniejszej umowy, kosztorysu ofertowego opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 18 maja 2004 roku r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130 poz. 1389) w wersji papierowej i elektronicznej, pod rygorem naliczenia kary umownej o której mowa w § 20 pkt. 1 litera c niniejszej umowy. Sporządzony kosztorys będzie dokumentem wykorzystywanym do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 21 umowy.
2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Parafia Rzymskokatolicka p.w. Sw. Marii Magdaleny, ul. Mickiewicza 93, 39-400 Tarnobrzeg lub telefonicznie pod numerem tel.605 333 314
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Ks. Mariusz Telega
3. Termin wykonania zamówienia: 19.10.2018
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
a. – wykonawca wykaże osoby które będą wykonywać przedmiot zamówienia, w tym: osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy:
wykonawca przedstawi osobę, która posiadać będzie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1278 z późniejszymi zmianami).
5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
Cena – 100%
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Parafii Rzymskokatolickiej p.w. św. Marii Magdaleny, ul. Mickiewicza 93, 39-400 Tarnobrzeg osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 27.06.2018 r. do godz. 11.00
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie nastąpi dnia 27.06.2018r.w siedzibie Zamawiającego godzinie 11:15 . Koperta zawierająca ofertę winna być opatrzona zwrotem: Wykonanie „prac remontowo – konserwatorskich ogrodzenia z bramami wokół kościoła pw. Św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu – Miechocinie”. Nie otwierać przed dniem 27.06.2018r. godz. 11:15
Oferta winna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej” – zał. Nr 1 do Zaproszenia
Oraz powinna zawierać:
– wykaz osób zgodnie z zał. Nr 3 do Zaproszenia
– aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej parafii najpóźniej w terminie 2 dni od dnia składania ofert.
8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Tarnobrzeg, dnia 22.06.2018 r.
ks. Mariusz Telega Proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej
p.w. św. Marii Magdaleny,
Załączniki do zaproszenia:
Projekt ogrodzenia Miechocin
Przedmiar
Specyfikacje techniczne
załącznik nr 1 formularz
załącznik nr 2 projekt umowy
załącznik nr 3 lista osób