Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone na zadanie inwestycyjne dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Zaproszenie do składania ofert
na realizację zadania pn. „Prace konserwatorsko-restauratorskie przy zakrystii kościoła p.w. św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu – Miechocinie – etap I”
ROZDZIAŁ I
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Marii Magdaleny, ul. Mickiewicza 93,
39-400 Tarnobrzeg
Adres poczty elektronicznej: martel7@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej – publikacji zaproszenia do składania ofert:
• strona internetowa Zamawiającego: https://parafiamiechocin.tbg.net.pl/
• strona internetowa Miasta Tarnobrzega: www.um.tarnobrzeg.pl.
ROZDZIAŁ II
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie udzielane jest w trybie zaproszenia do składania ofert.
2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków własnych Miasta Tarnobrzega oraz środków pozyskanych przez Miasto Tarnobrzeg z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Zamówienie jest realizowane w ramach programu: Rządowy Program Odbudowy Zabytków.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
ROZDZIAŁ III
INFORMACJE OGÓLNE
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
6. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.
8. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawarcia umowy w przypadku nieudzielenia Miastu Tarnobrzeg Promesy z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na realizację przedmiotu zamówienia.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.
12. W uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
13. Zaproszenie do składania ofert, a także warunki zaproszenia mogą być zmienione lub odwołane.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zaproszenia bez podania przyczyny, bądź zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
15. Stosowanie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych.
Jeżeli dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być:
a) tej samej lub wyższej wytrzymałości,
b) tej samej lub dłuższej trwałości,
c) o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w programie prac,
d) spełniać te same funkcje.
ROZDZIAŁ IV
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Prace konserwatorsko-restauratorskie przy zakrystii kościoła p.w. św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu – Miechocinie – etap I”, w ramach której Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac zgodnie z wydaną decyzją konserwatorską, pozwoleniem na budowę oraz dokumentacją projektową, stanowiącymi załączniki do zaproszenia do składania ofert.
2. Lokalizacja obiektu: Kościół p.w. św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu – Miechocinie, Tarnobrzeg, dz. nr 721, (obręb geodezyjny 3 – Miechocin).
3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa (załącznik nr 6), pozwolenie na budowę (załącznik nr 7), decyzja konserwatora (załącznik nr 8) oraz projekt umowy (załącznik nr 5).
ROZDZIAŁ V
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Terminy realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 29 listopada 2024 roku.
ROZDZIAŁ VI
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości minimum 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych).
Dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć na potwierdzenie warunku udziału
w postępowaniu:
– Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. VI .
UWAGA: W przypadku gdy w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku wartości zostały podane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający (do celu oceny spełnienia warunku oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) na dzień ogłoszenia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowana tabela kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga:
a) W zakresie zdolności technicznej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie), wykonał należycie co najmniej:
– 1 (jedną) robotę budowlaną w zakresie wewnętrznych, wapiennych wypraw tynkarskich obiektu wpisanego rejestru zabytków o wartości minimum 200 000,00 zł brutto
– 1 (jedną) robotę budowlaną w zakresie wątków ceglanych sprzed 1500 rokiem obiektu wpisanego rejestru zabytków o wartości minimum 200 000,00 zł brutto
– 1 (jedną) robotę budowlaną w zakresie elewacyjnych wypraw tynkarskich i sztukatorskich obiektu wpisanego rejestru zabytków o wartości minimum 200 000,00 zł brutto
Dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu:
– Wykaz wykonanych realizacji nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te prace zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są protokoły odbiorów właściwych terytorialnie dla danej inwestycji Wojewódzkich Urzędów Ochrony Zabytków oraz referencje na rzecz Podmiotów którego prace zostały wykonane. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do zaproszenia.
b) W zakresie dysponowania osobami:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami:
a) co najmniej 1 (jedną) osobą – kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi, oraz posiadającą uprawnienia zgodnie z art. 37c i 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. — o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 951 z późn.zm.), z co najmniej 5 letnim doświadczeniem – licząc od dnia uzyskania uprawnień, w tym doświadczenie w kierowaniu robotami na zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków, w tym przynajmniej:
– trzema (3) robotami polegającymi na remoncie elewacji w zakresie wypraw tynkarskich i sztukatorskich obiektu wpisanego do rejestru zabytków.
b) co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia zgodnie z art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. – o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z co najmniej 5 letnim doświadczeniem – licząc od dnia uzyskania uprawnień, w tym doświadczenie w kierowaniu pracami na zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków, w tym przynajmniej:
– jedną (1) robotą w zakresie wątków ceglanych sprzed 1500 rokiem obiektu wpisanego rejestru zabytków,
– jedną (1) robotę w zakresie wewnętrznych, wapiennych wypraw tynkarskich obiektu wpisanego rejestru zabytków.
Dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na funkcje wymienione powyżej (wzór zał. nr 3 do zaproszenia).
ROZDZIAŁ VII
PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (przesłanka obligatoryjna), tj.:
1) wykonawcę oraz uczestnika postępowania wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika postępowania, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika postępowania, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
ROZDZIAŁ VIII
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
1. Do oferty (tj. załącznik nr 1 – Formularz oferty) Wykonawca dołącza:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 2.
2. Inne dokumenty dołączane do oferty:
1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
3) Wykazu prac wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, powierzchni, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te prace zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace te zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
4) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia (zgodnie z warunkami wskazanymi w rozdziale VI pkt. 4.b) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. Oferta wspólna:
1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania: oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub
– pełnomocnik w imieniu każdego z Wykonawców osobno.
ROZDZIAŁ IX
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I TERMIN ZWIĄZANIA
1. Oferta winna zawierać dane jak w załączonym formularzu oferty, do której należy w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, załączyć pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z „Formularzem oferty” – załącznik nr 1 do zaproszenia.
3. Formularz oferty należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone.
5. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę.
6. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
ROZDZIAŁ X
TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT W ODPOWIEDZI NA OGŁOSZENIE
1. Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Tarnobrzegu, 39-400 Tarnobrzeg, ul. Mickiewicza 7, Kancelaria Ogólna osobiście, pocztą w terminie do dnia 15.04.2024 r. do godz. 12:00.
Koperta zawierająca ofertę winna być opatrzona zwrotem:
„Prace konserwatorsko-restauratorskie przy zakrystii kościoła p.w. św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu – Miechocinie – etap I”
Nie otwierać przed dniem 15.04.2024 r. godz. 12:00
2. Termin otwarcia ofert – dnia 15.04.2024 r., godz. 12:30, Urząd Miasta Tarnobrzega, Kościuszki 30, pok. 210.
3. Decydującą jest data wpływu do siedziby Urzędu Miasta Tarnobrzega.
ROZDZIAŁ XI
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
1. Wykonawca dokona wyceny przedmiotu zamówienia na podstawie załączonej dokumentacji.
2. Cena całkowita przedstawiona w formularzu Oferty winna obejmować pełen zakres prac określonych w dokumentacji i uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
3. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie złożonej w postępowaniu oferty.
4. Cena ofertowa jest ceną ryczałtową.
5. Cena określona przez Wykonawcę w ofercie nie podlega zmianie, z wyjątkiem odpowiednich zapisów w umowie.
6. Cena ofertowa musi uwzględniać wskaźnik inflacji oraz wszystkie prace niezbędne do prawidłowego, zgodnego z obowiązującym prawem, obowiązującymi normami, wydanymi decyzjami konserwatorskimi i wiedzą techniczną zrealizowania zadania.
7. Cena ofertowa musi uwzględniać opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców należne podatki, itp.
8. Cena określona przez Wykonawcę powinna uwzględniać upusty, jakie Wykonawca oferuje.
9. Cena powinna być przedstawiona do dwóch miejsc po przecinku.
10. W przypadku rozbieżności ceny wyrażonej cyfrowo i słownie jako poprawną uznaje się
cenę wyrażoną cyfrowo.
ROZDZIAŁ XII
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT, BADANIE OFERT
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami:
1.1 kryterium cena wykonania zamówienia (brutto) – waga kryterium 60%
Ilość punktów, jaka zostanie przyznana ofercie w tym kryterium, będzie liczona wg wzoru:
1.2. kryterium długość okresu gwarancji i rękojmi – waga kryterium 20%
Warunki udzielenia gwarancji i rękojmi będą oceniane na podstawie niżej wymienionych kryteriów:
a) Okres gwarancji i rękojmi punktowany od 0 do 20 pkt. tj.:
— 3 lata – 0 pkt. (minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi)
— 4 lata – 10 pkt.
— 5 lat – 20 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Oferty okresu gwarancji i rękojmi, to Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji tj. 3 lata i przyzna w tym kryterium po 0 pkt.
1.3. kryterium termin wykonania zamówienia – waga kryterium 20%
Ilość punktów, jaka zostanie przyznana ofercie w tym kryterium, będzie liczona wg wzoru:
Termin realizacji do 29.11.2024r. – 0 pkt
Termin realizacji do 20.11.2024r. – 20 pkt
W przypadku, gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Oferty terminu wykonania zamówienia, to Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje maxymalny termin realizacji tj. 29.11.2024r. i przyzna w tym kryterium po 0 pkt.
Ocenie zostanie poddana cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i podana w ofercie, długość okresu gwarancji i rękojmi oraz termin wykonania zamówienia.
2. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
3. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że oferty uzyskają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zaoferował niższą cenę, a jeżeli ceny są też takie same, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
ROZDZIAŁ XIII
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
2. Wykonawca przed zawarciem umowy poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie.
ROZDZIAŁ XIV
PODWYKONAWCY
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
ROZDZIAŁ XV
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI
1. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Oferenci przekazują pisemnie, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z opisem przedmiotu zamówienia, sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując swoje zapytania wyłącznie w formie pisemnej.
3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający umieszcza na stronie internetowej
Zamawiającego https://parafiamiechocin.tbg.net.pl/.
4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: ks. Mariusz Telega – Proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu, adres poczty elektronicznej: martel7@poczta.onet.pl, tel. 605 333 314.
ROZDZIAŁ XVI WYBÓR OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej parafii oraz Miasta Tarnobrzega, oraz wszystkich Oferentów/Wykonawców którzy złożyli oferty w sposób pisemny.
ROZDZIAŁ XVII
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
ROZDZIAŁ XVIII
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zamawiający – Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Marii Magdaleny, ul. Mickiewicza 93, 39-400 Tarnobrzeg zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), dalej jako „RODO”, informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Marii Magdaleny, ul. Mickiewicza 93, 39-400 Tarnobrzeg.
2. Z administratorem można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora lub telefonicznie (tel. 605 333 314).
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w zw. z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.) i uchwałą nr LXXIV/794/2023 Rady Miasta Tarnobrzega z dnia 24 maja 2023 r. w sprawie określenia zasad udzielania dotacji z budżetu Miasta Tarnobrzega na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, położonym na obszarze Miasta Tarnobrzega w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. „Prace konserwatorsko-restauratorskie przy zakrystii kościoła p.w. św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu – Miechocinie – etap I”.
4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki, organy administracji publicznej w tym jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych; podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy.
W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
7. W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu, następujące uprawnienia: prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych na zasadach określonych w art. 15 RODO; prawo do sprostowania danych osobowych w przypadkach, o których mowa w art. 16 RODO; prawo do usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapomnianym”) w przypadkach, o których mowa w art. 17 RODO; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach, o których mowa w art. 18 RODO, prawo do przenoszenia danych w oparciu o art. 20 RODO, z zastrzeżeniem, że niektóre z tych praw podlegają ograniczeniu z uwagi na fakt, iż podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO, ale również z uwagi na treści art. 11 RODO.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
ROZDZIAŁ XIX
SPIS ZAŁĄCZNIKÓW
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu
Załącznik nr 3 – Wykaz osób
Załącznik nr 4 – Wykaz robót
Załącznik nr 5 – Projekt umowy
Załącznik nr 6 – Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 7 – Pozwolenie na budowę
Załącznik nr 8 – Decyzja Konserwatora
ZATWIERDZIŁ: ks. Mariusz Telega
Proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej p.w. św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty do zaproszenia do składania ofert z dnia 13.03.2024 r. w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie postępowania zakupowego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15 kwietnia 2024 roku do godziny 12.00 złożono 1 ofertę na wykonanie zadania pn..: „Prace konserwatorsko-restauratorskie przy zakrystii kościoła p.w. św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu – Miechocinie – etap I”.
Jako najkorzystniejszą ofertę wybrano:
Patronus Paweł Sobczyński, ul. Bodzentyńska 28/30 lok. 10, 25-308 Kielce, za cenę brutto 408 000,00 zł
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymogi określone w zaproszeniu do składania ofert i uzyskała liczbę 100 punktów na podstawie kryteriów oceny ofert zastosowanych w tym postępowaniu.
Zgodnie z kryteriami zamówienia, jakimi kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejsze były: cena wykonania zamówienia (brutto) 60%, długość okresu gwarancji i rękojmi 20%, termin wykonania zamówienia 20%. Zamawiający zgodnie ze wskazaną w zaproszeniu formułą dokonał oceny punktowej złożonej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu ofercie przyznana została następująca punktacja: